Translate

Visualizzazioni totali del nuovo Blog

AGGIORNAMENTI DA SITI E BLOG

ASSOCIAZIONE 21 LUGLIO

ALEXIAN SANTINO SPINELLI

osservAzione

SUPPORTING ROMA VOICES

ROMA RIGHTS

OPRE ROMA!

RomaniNet - animated romani language cours

SEGRETARIADO GITANO

THE ROMANI WAY

MARCELLO ZUINISI (NAZIONE ROM)

giovedì 21 giugno 2018

SALVINI, TACHES AL TRAM!

Per caso ho trovato questo post ironico che avevo indirizzato a Salvini quando nel 2009 aveva proposto carrozze separate sui mezzi pubblici x italiani e stranieri (pensa te!).
Intanto la mia famiglia si è ulteriormente "complicata" con due nipotini italo-indiani, un nipotino italo-cubano, un genero che ha un fratello adottivo albanese ecc. ecc. Ci converrà comperare un bus tutto per noi!
Tra l'altro ho parenti a Zurigo, a Parigi e in Canada. Purtroppo ho peso i contatti con quelli dell'Argentina e del Brasile. Poi dicono che cosa c'entriamo noi con l'immigrazione!












Però Salvini ne ha fatta di strada da allora! La cultura paga sempre!

11/05/2009
Per Matteo Salvini - Quesito (in dialetto): su che carrozza deve viaggiare la mia famiglia?

Caro Salvini, te scrivi in dialett inscì te capiset (ma te'l set de bun el dialet?). Mi sun munsciasch e de brughé (monzese/brugherese) de tut i generasiun (serum minga nobili e rivi domà ai mè trisnoni). Dumà mia nona materna l'era “furestera”, ma de Bust Arsizi. Per la mia mié l'è pusé dificil. Sua mama e i so antenà in de Lisùn. El so papà l'era de Milan (el parlava propi de milanesùn) ma i so de lu eren del Veneto (teruni de l'alta Italia, se diseva una volta).
I mè do tusann però in indian (adutà)! La pusè granda adèss la specia un fiulìn. El papà del mascèt l'è propi briansoeu.
Se poeu vegn anca la mia neuda (la tusa de mia surèla) ven foeura un alter catabui (un casino) perché lé l'ha spusà un bagai de Cuba! Per furtuna per adess a gann no de fioeu e se risparmia un alter prublema.
Fam savè in che manéra podum andà in gir cui mèzi public. Tegn présént che i mè tusann gan la citadinansa italiana ma la pèl un pò scurèta e se ghè in gir i rundi (le Ronde leghiste) poeu dass che ghe tuca andà in la carosa di extracumunitari. El me neudin per adess el so no m'è 'l végnerà foeura!
Te sét un bel sacramént!
PS: ma ti te set propi de Milan o ariùs cumè l'ex diretùr de la Padania, la sindacalista Moro e la mié del Bossi? O magari te vegnet giò cun la pièna de la Val Brembana o i tò antenà purtaven i bricòi (contrabbandieri) in Val Telina...
Ma se ghe pensi ben, a la fin de la féra, me interèsa pu savè nagòt.
A bun cunt, fa un bel mesté.....SALVINI, TACHES AL TRAM! (dedré, inscì se incuntrum no!)
...

Nessun commento:

Posta un commento